شناسهٔ خبر: 174181 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: شورای نگهبان

رسانه ملی عظمت اقدام دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را تبیین کند/ ۱۳ آبان هیمنه آمریکا را شکست

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی موضوع ۱۳ آبان کار کنند و بزرگی و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم عزیزمان تبیین کنند.

به گزارش «نماینده» آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز چهارشنبه (۱۲ آبان ۱۴۰۰) طی سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: ۱۳ آبان که در آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، حقیقتاً از ایام الله است چرا که در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

ایشان افزود: باید افتخار کنیم که خداوند متعال چنین قدرتی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده که جوانان ما توانستند هیمنه و قدرت آمریکا را اینگونه شکسته و جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کنند؛ خدا را بابت این قدرت و توانمندی شاکریم.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی باید روی این مسئله کار کنند و بزرگی و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم عزیزمان تبیین کنند.

آیت الله جنتی در پایان گفت: اگرچه بسیاری از کشورها جرأت نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

نظر شما