شناسهٔ خبر: 174155 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مهلت سازمان استخدامی کشور برای تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت به پایان رسید

ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، با اعلام این خبر که مهلت سازمان اداری و استخدامی کشور برای تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت به پایان رسیده است تاکید کرد که اگر روند تدوین این لایحه طولانی شود این کمیسیون ادامه بررسی طرح خود را در دستورکار قرار خواهد داد.

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی در تشریح جزییات روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور، گفت: روز گذشته مهلت ۴۵ روزی که در این کمیسیون برای سازمان اداری و استخدامی کشور جهت تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت تعیین شده بود به پایان رسید بنابراین نامه‌ای به آقای لطیفی رییس این سازمان ارسال کردیم تا آخرین اقداماتی که پیرامون تدوین این لایحه انجام داده‌اند را در قالب گزارش به کمیسیون اجتماعی ارائه دهند.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ما بعد از دریافت پاسخ از آقای لطیفی و گزارشی که از روند تدوین این لایحه ارائه دهند، تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: اگر روند تدوین لایحه ساماندهی کارکنان دولت در سازمان اداری و استخدامی کشور طولانی شود بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت که پیش از این در این کمیسیون در حال بررسی بود را ادامه داده و گزارش آن را در صحن علنی ارائه خواهیم داد.

نظر شما