شناسهٔ خبر: 174150 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

رزرو هتل فردوس مشهد و هتل توحید نوین مشهد در سفرهای گالیور

رزرو هتل فردوس مشهد و هتل توحید نوین مشهد در سفرهای گالیور

درباره هتل فردوس مشهد

اگر قصد اقامت با کیفیت بالا و قیمت مناسب را دارید هتل 4 ستاره فردوس را انتخاب کنید.

این هتل یکی از هتل های خوب مشهد است که در بهترین موقعیت شهر با موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است.

هتل فردوس در فاصله کمی تا حرم امام رضا واقع شده و دسترسی آسانی به فرودگاه بین المللی، ایستگاه راه آهن و همچنین ترمینال اتوبوس دارد.

می توانید از منظره زیبای حرم در اتاق خود لذت ببرید و اقامتی آرام و لذت بخش را در محیطی آرام تجربه کنید.

رستوران هتل فردوس مشهد با ظرفیت 70 نفر آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان به بهترین نحو همراه با طیف وسیعی از غذاها و نوشیدنی ها می باشد.

علاوه بر این، یک پارکینگ عالی در یک منطقه وسیع در دو طبقه برای مهمانان در دسترس است.

در اینجا بازدیدکنندگان در انواع اتاق ها و سوئیت ها با امکانات خوب و مدرن اقامت می کنند که شرایط رضایت بخشی را برای مشتریان فراهم می کند.

خدمات تاکسی، خشکشویی، سالن پذیرایی، سالن اجتماعات و سالن سمینار از دیگر امکانات رفاهی هتل برای ایجاد آسایش و راحتی بیشتر است.

این هتل در سال 1392 در 10 طبقه شامل 150 واحد اقامتی بازسازی شده است.

از طرفی یک کافی شاپ شگفت انگیز و زیبا که در لابی قرار دارد نیز می تواند لذت سفر شما را به طور قطع چندین برابر کند.

ترانسفر به حرم از خدمات رایگان هتل می باشد.

منوی باز در رستوران خواهید داشت و انواع غذاها و نوشیدنی ها را بدون محدودیت انتخاب کرده و میل کنید.

این هتل با قیمت مناسب و کیفیت بالا گزینه مناسبی برای کسانی است که می خواهند با هزینه کم و بهترین کیفیت به مشهد سفر کنند.

هتل جواد ساختمانی نوساز است که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر امام رضا دارد.

در اینجا شما به مراکز خرید، جاذبه های تفریحی و تمام نقاط اصلی شهر نزدیک هستید یا از طریق حمل و نقل عمومی به راحتی به آنها دسترسی دارید.

به عبارتی کمتر از 20 دقیقه تا ایستگاه راه آهن، ترمینال اتوبوس و فرودگاه فاصله دارید.

از سوی دیگر آرامگاه فردوسی، آرامگاه نادرشاه، مسجد گوهرشاد، عمارت هارونیه و خانه ملک از دیگر جاذبه‌هایی هستند که به هتل نزدیک هستند و دسترسی آسان به آن‌ها امکان‌پذیر است.

همچنین هتل دارای رستورانی مجلل با غذاهای ایرانی و خارجی، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، خدمات خشکشویی و سایر امکانات رفاهی عالی می باشد.

ضمناً هتل جواد مشهد به عنوان یکی از نزدیکترین هتل 4 ستاره مشهد به حرم مطهر محسوب می شود.

ایجاد طیف گسترده ای از خاطرات شیرین در رستوران هتل همراه با محیطی باشکوه و طعم فراموش نشدنی غذاهای ایرانی.

یک لابی استثنایی با مبلمان و دکوراسیون چشم نواز در انتظار شماست تا لحظاتی شاداب و آرامش بخش را خلق کنید. مناسب برای برگزاری هر نوع جلسه

همچنین انواع اتاق ها و سوئیت ها با امکانات مدرن و مبلمان راحت خواسته های شما را به بهترین نحو برآورده می کنند.

شایان ذکر است برخی از اتاق ها دارای منظره ای لذت بخش و معنوی به حرم مطهر امام رضا (ع) هستند.

در اینجا مشتریان از سالن های تشریفات و کنفرانس، پارکینگ در فضای وسیع، کافی شاپ ها و رستوران های مختلف و ... لذت می برند.

در نهایت، کارکنان به زبان عربی و همچنین انگلیسی مسلط هستند تا رضایت بیشتری را فراهم کنند.

هتل توحید مشهد

یکی از برترین هتل سه ستاره مشهد یکی از مراکز اقامتی زیبا و مجهزی است که لحظات آرامش بخشی را در جوار حرم مطهر امام رضا (ع) به ارمغان می آورد.

این هتل به عنوان یکی از زیباترین هتل ها دارای اتاق هایی با امکانات رضایت بخش و خدمات کامل است که لحظات خوشی را برای مهمانان خود فراهم می کند. همچنین افراد می توانند از طریق سلف سرویس و یا بوفه رایگان در رستوران هتل غذاهای با کیفیت ایرانی و عربی را میل کنند و اقامتی دلپذیر را برای مهمانان رقم بزنند.

کسانی که در این هتل اقامت می کنند به راحتی می توانند برای خرید سوغاتی های خاطره انگیز به بازار رضا یا جاذبه های گردشگری اطراف مانند پارک کوه سنگی و آرامگاه نادر بروند و مکان مناسبی برای آنها ایجاد کند.

هتل توحید نوین مشهد , هتل 3 ستاره در مشهد است. مهمانان در طول اقامت در هتل توحید نوین از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. توحید نوین توسط سامانه سفرهای گالیور به مهمانانی که به دنبال اقامت اقتصادی و کیفیت خوب در مشهد هستند توصیه می شود

آدرس : مشهد مقدس , خیابان امام رضا(ع), امام رضا 3

شرح

هتل خانه سبز مشهد با بیش از ده سال خدمات در سال 1382 افتتاح شد و آخرین بار در سال 1392 بازسازی شد. هتل خانه سبز مشهد با برخورداری از کادری حرفه ای و خدمات رسانی عالی به مشتریان ضمن قرار گرفتن در میدان توحید و جنب مجتمع تجاری نصر، دسترسی آسان به مراکز خرید را فراهم کرده و محیطی آرام را برای رفع نیازهای زائران امام رضا (ع) ایجاد می کند.

برچسب‌ها:

نظر شما