شناسهٔ خبر: 174139 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجب شناخت دقیق‌تر از مشکلات مردم است

علی اصغر خانی علی اصغر خانی گفت: نفس سفرهای استانی مثبت و مفید است و باعث می‌شود تا رئیس‌جمهور در این سفرها تصویر دقیق‌تری از مشکلات مردم داشته باشند.

به گزارش «نماینده» علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: نفس سفرهای استانی رئیس‌جمهور خوب و مفید است و باعث می‌شود تا رئیس جمهور تصویر و شناخت دقیقی از مشکلات مردم داشته باشد. 

وی افزود:‌ اینکه بعضی‌ها می‌گویند این سفرها هزینه دارد، باید در جواب بگویم که سفر بی‌هزینه نیست و مهم این است که فایده این سفرها بیش از هزینه آن باشد و در این سفرها مشکلات مردم رفع شود. 

نماینده مردم شاهرود در مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در مورد سفرهای استانی لازم است به آن اشاره کنم این است که بهتر است آقای رئیس‌جمهور در سفر به استانها به دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها نیز سفر کنند. مردم شهرستان‌ها و روستاهای هر استان از رئیس‌جمهورشان توقع و انتظار دارند که در میان آنها حاضر شده و مشکلات آنها را بشنود. 

وی خاطرنشان کرد: درست است که در سفرهای استانی وزرای مختلف در شهرستان‌های غیر از مرکز استان حضور می‌یابند ولی واقعیت این است که مسائل تخصصی خود را مورد رسیدگی قرار می‌دهد که اگر در دیگر حوزه‌ها مشکلی باشد مورد غفلت قرار گیرد. 

وی افزود: لازم و ضروری است یا رئیس‌جمهور یا شخصی که از طرف وی اختیار تام و تمام دارد و بر اوضاع مشرف است همانند معاون اول به شهرستان‌های هر استان در سفرهای استانی سفر کند. 

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حوزه انتخابیه بنده کارخانه سیمان بیارجمند قرار دارد که با وجود اینکه پذیره‌نویسی این شرکت با پذیره‌نویسی کارخانه سیمان سبزوار در یک روز انجام شده، این کارخانه از شش سال قبل تاکنون ۴۰ درصد بیشتر پیشروی نداشته این در حالی است که کارخانه سیمان سبزوار در حال فعالیت است و به سهامدارانش سود هم پرداخت می‌کند. 

خانی خاطرنشان کرد: همچنین مردم سرکویر و محدوده بیارجمند که از حامیان انقلاب بودند از نعمت گاز محرومند و من از آقای رئیس‌جمهور تقاضا دارم توجه ویژه‌ای به کارخانه سیمان بیارجمند و گازرسانی به مردم محروم این دو منطقه داشته باشند.

نظر شما