شناسهٔ خبر: 174136 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

گزارش‌های خوبی از پیگیری‌های رئیس‌جمهور درباره مصوبات سفرهای استانی رسیده است

زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس گفت: با پیگیری‌هایی که شخص آقای رئیسی نسبت به مصوبات سفرهای استانی دارد، تا به حال گزارش‌های خوبی به ما در مورد این مصوبات به ما رسیده است.

به گزارش «نماینده» زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور برکات زیادی دارد و موجبات امیدواری مردم را فراهم می کند و نفس بین مردم بودن و حضور در کنار مردم و دیدن مشکلات آنها بسیار مثبت و راهگشا است.

وی افزود: آنچه که مهم است این است که در سفرهای استانی رئیس جمهور باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود تا بعد از انجام سفرهای استانی مشکلاتی که از نزدیک مشاهده و لمس شده به ویژه در بحث پروژه‌های نیمه تمام که به حال خود رها شده، به سرانجام برسد و کارگروهی مسئولیت پیگیری این مسائل را برعهده داشته باشند تا مردم ثمره حضور رئیس جمهور در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف را لمس کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کار باید به گونه‌ای باشد که مردم پس از سفر رئیس جمهور به هر استان این موضوع را لمس کنند و ببینند مشکلاتشان در حال رفع شدن است و سفر رئیس جمهور نتیجه‌ مثبتی را برای مردم به همراه داشته است.

لاجوردی خاطرنشان کرد: البته با پیگیری‌هایی که شخص آقای رئیسی دارد، تا به حال گزارشات خوبی به ما در مورد پیگیری‌های انجام شده به ما رسیده، اما متأسفانه حجم کارهای بر زمین مانده و پروژه‌های نیمه تمام آنقدر زیاد است که در یک زمان کوتاه نمی‌توان همه آنها آماده شود و به سروسامان برسد.

وی افزود: همانطور که گفتم نفس حضور رئیس جمهور در بین مردم بسیار خوب است و مردم را امیدوار می‌کند و امیدواریم این حرکت ادامه پیدا کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته کارهایی که باید به شکل ستادی انجام شود، به ویژه در بحث عزل و نصب‌ها باید به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه دولت سیزدهم بیش از دو ماه است که مستقر شده، اما هنوز در بعضی از پست‌ها و معاونت‌ها و یا مدیران میانی همچنان می‌بینیم که نیروهایی حضور دارند که کار آنها رضایتمندی آنها را به دنبال نداشته و این مدیران حتما باید تغییر کنند تا تصمیماتی که اتخاذ می‌شود به خوبی دنبال شود و به نتیجه برسد.

نظر شما