شناسهٔ خبر: 174112 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

نظرخواهی دولت از نمایندگان مجلس درباره معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از نظرخواهی دولت از نمایندگان درباره معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش «نماینده» محمدرضا احمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس برای اخذ رای اعتماد، گفت: پس از اینکه وزیر پیشنهادی معرفی شده به مجلس نتوانست رای اعتماد بگیرد رئیس‌جمهور تا ۳ آذر فرصت دارد تا وزیر پیشنهادی جدید را به پارلمان معرفی کند.

وی با بیان اینکه اخیراً از سوی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور به نمایندگان پیامکی درباره اینکه فرد مورد نظر خود برای معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی را اعلام کنند، ارسال شده است، ادامه داد:برخی از نمایندگان نیز وزیر پیشنهادی را به دولت معرفی کرده‌اند و برخی ملاحظات در این زمینه را نیز گوشزد کرده‌اند.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد: امیدواریم در روزهای آینده آقای رئیس‌جمهور با معرفی وزیر پیشنهادی به مجلس وزارت‌خانه مهمی چون آموزش و پرورش را از بلاتکلیفی که در حال حاضر دارد رها کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره گزینه‌های مطرح شده برای این وزات‌خانه، اظهار داشت:گزینه‌های متعددی برای معرفی به مجلس مطرح شده است که هنوز نهایی نشده است.

نظر شما