شناسهٔ خبر: 174083 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: آنا

به‌عنوان یک ایرانی از مردمی‌بودن رئیس‌جمهور لذت می‌برم

احمد مبلغی43 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: من به‌عنوان یک ایرانی از مردمی‌بودن و ارتباط صمیمانه حجت‌الاسلام رئیسی با مردم لذت می‌برم.

به گزارش «نماینده» محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص تلاش مسئولان دولت سیزدهم برای برقراری ارتباط با مردم گفت: نفس ارتباط و حرف‌ زدن صادقانه مسئولان با مردم، برکات زیادی را به همراه دارد.

وی افزود: اصولاً انقلاب اسلامی ایران از مردم و برای مردم بوده و به همین دلیل مسئولان انقلاب روحیه مردمی‌ بودن را داشته‌اند ولی در دوره گذشته این موضوع کم‌رنگ شده بود؛ با آمدن حجت‌الاسلام رئیسی ارتباط دولت با مردم احیا شده است.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به‌ذعنوان یک ایرانی از مردمی‌بودن و ارتباط صمیمانه حجت‌الاسلام رئیسی با مردم لذت می‌برم، تصریح کرد: برای مثال وقتی آقای رئیسی به استان‌ها سفر می‌کند، صمیمانه و بدون تشریفات به میان مردم می‌رود در حالیکه در معدود سفرهای استانی رئیس‌جمهور قبل شاهد تشریفات فراوانی بودیم و این ارتباط نزدیک وجود نداشت.

وی افزود: سفرهای استانی مسئولان در دوره‌های پیشین همراه با تشریفات و هزینه‌های بسیار انجام می‌شد و نتیجه‌ای به‌ غیر از دور کردن مسئولان از مردم به همراه نداشت و به نمادی از تجمل‌گرایی تبدیل شده بود؛ انقلاب اسلامی ایران برای از بین بردن این شیوه‌های غلط بود و اگر ما آن را تکرار کنیم، مرتکب اشتباه بزرگی شده‌ایم.

مبلغی در پایان اظهار کرد: من به‌ عنوان یک ایرانی از آقای رئیس‌جمهور به خاطر روحیه انقلابی، جهادی، مردمی‌ بودن، خاکی‌ بودن، همراه مردم‌ بودن، تلاش‌هایش برای بهبود شرایط و دلسوزی‌اش برای مردم تشکر می‌کنم زیرا این اقدامات وی امید و اعتماد را به جامعه ما بازگردانده است.

نظر شما