شناسهٔ خبر: 174071 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نماینده مردم میناب:

سفرهای استانی رئیس جمهور مدیران را بدون کانالیزه شدن در جریان مسائل قرار می‌دهد

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور ارتباط مستقیم مسئولان ارشد با مردم است و این سفرها باعث می‌شود تا مدیران ارشد اجرایی کشور به دور از کانالیزه شدن موضوعات در جریان مسائل و مشکلات کشور قرار گیرند.

به گزارش «نماینده» حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: اولین دستاورد این سفرها ارتباط مستقیم مدیران ارشد اجرایی کشور با مردم است. 

وی افزود: جدا از ثمرات اقتصادی، عمرانی و ... که این سفرها دارد مهم‌ترین دستاورد سفرهای استانی ارتباط نزدیک مدیران ارشد کشور با مردم است که موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر این سفرهای استانی باعث می‌شود مدیران ارشد اجرایی کشور به دور از کانالیزه شدن موضوعات به صورت مستقیم در جریان مسائل و مشکلات کشور و مردم قرار گیرند و از این طریق بتوانند تصمیمات بهتری برای رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.

رئیسی خاطرنشان کرد: برای بهتر شدن نتایج سفرهای استانی رئیس جمهور باید پیش از انجام هر سفر یک گروه کارشناسی در استان مستقر شوند و مشکلات را شناسایی و دسته‌بندی کنند.

وی افزود: علاوه براین تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی باید در چارچوب اسناد مالی دولت باشد و در قالب همان بودجه‌ای که برای استان‌ها تخصیص یافته برنامه‌ریزی‌ها برای رفع مشکلات مردم انجام شود.

نظر شما