شناسهٔ خبر: 174035 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

شاکری عضو پیشین شورای شهر در گفت وگو با نماینده مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت 70 فرهنگسرا و 354 محله در پایتخت/برنامه ریزی در راستای سند تحول و منشور گام دوم، پیامدهای خوبی در رفتار اجتماعی به جامعه ارائه خواهد کرد

شاکری عضو پیشین شورای شهر تهران به ظرفیت های موجود در پایتخت اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ فرهنگسرا در شهر وجود دارد، خانه های فرهنگ بسیاری دایر هستند و در ۳۵۴ محله نیز سرای محله وجود دارد که فعالیت های فرهنگی می تواند در آنجا شکل بگیرد.

مجتبی شاکری، عضو پیشین شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» با اشاره به اولویت های شهرداری و شورای شهر تهران اظهارداشت: با توجه به شیوه و برنامه ای که اعلام کرده اند باید منتظر اجزای این اعلامی که شده است، بود. هم شورای شهر و هم شهرداری به دنبال تحول هستند و این تحول را هم با نیروی انسانی و هم گفتمان سازی و با برنامه های جدید که خود شورا و شهرداری توامان اجرا می کنند باید دید؛ بنده هنوز از جزئیات این برنامه مطلع نیستم اما جهت گیری کلی را جهت گیری مثبتی میدانم که بر اساس آن هر حرکت و پروژه ای می تواند نگاه تحولی خود  را نشان دهد.
وی بر همین اساس به ظرفیت های موجود در پایتخت مثل فرهنگسراها، سرای محلات و خانه های فرهنگ اشاره کرد و گفت: حدود ۷۰ فرهنگسرا در شهر وجود دارد، خانه های فرهنگ بسیاری دایر هستند و در ۳۵۴ محله نیز سرای محله وجود دارد که فعالیت های فرهنگی میتواند در آنجا شکل بگیرد.
رئیس پیشین کمیته فرهنگی شورای شهر تهران در دوره چهارم در پایان خاطرنشان کرد: اگر برنامه ریزی خوبی در راستای سند تحول و منشور گام دوم بتواند شکل بگیرد میتواند پیامدهای خوبی را در رفتار اجتماعی به جامعه ارائه کند.

انتهای پیام/

نظر شما