شناسهٔ خبر: 173999 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی پور با اشاره به نشست فوق‌العاده کمیسیون آموزش:

لایحه رتبه‌بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن مجددا بارگذاری شد

حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به نشست فوق العاده این کمیسیون، گفت: پس از ارجاع لایحه رتبه بندی به کمیسیون آموزش، اعضا در این نشست فوق العاده اصلاحات مد نظر صحن علنی را در لایحه اعمال و آن را مجددا به صحن علنی ارائه کردند.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی پور با اشاره به تصمیم صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ مهر) صحن علنی مجلس برای ارجاع لایحه به کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: پس از این تصمیم صحن مجلس، اعضای کمیسیون بلافاصله در نشستی فوق العاده و فوری اصلاحات مد نظر صحن را در لایحه اعمال و مجددا لایحه رتبه بندی برای طرح در صحن بارگذاری شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: بر اساس تصمیم صحن علنی مجلس مقرر شد عنوانین مورد استفاده در لایحه از «معلم پایه، معلم ارشد، معلم خبره، معلم سرآمد و استادمعلم» به «آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم» تغییر کند. لازم به ذکر است این تغییرات در کل لایحه اعمال شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: در حال حاضر لایحه رتبه بندی معلمان با اعمال اصلاحات مد نظر صحن علنی مجلس مجددا بارگذاری و به صحن علنی مجلس ارائه شد.

نظر شما