شناسهٔ خبر: 173975 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تصمیمات سفرهای استانی سریع اجرا نشود این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت

دهمرده نماینده زابل در مجلس گفت: باید تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی آقای رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر اجرایی شود چرا که در صورت تأخیر در اجرای این تصمیمات شاهد نتیجه عکس و بروز شرایطی بر علیه انجام این سفرها و فضای منفی در مورد آن خواهیم بود.

به گزارش «نماینده» حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور گفت: انجام سفرهای استانی فی‌نفسه کار خوبی است چرا که نظام ما یک نظام مردمی است و مسؤولان باید در میان مردم حضور داشته باشند و از مشکلات آنها مطلع باشند.

وی افزود:  نکته مهمی که در سفرهای استانی وجود دارد این است که باید تصمیمات گرفته شده هر چه سریع‌تر اجرایی شود و فاصله اتخاذ تصمیمات در این سفرها و اجرای آن به حداقل کاهش یابد.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت:‌ باید مراقب بود که بین اتخاذ تصمیمات در سفرهای استانی و اجرای آنها فاصله نیفتد که اگر چنین شود انجام این سفرها نتیجه عکس خواهد داشت و ما شاهد فضایی حتی بر علیه انجام این سفرها خواهیم بود و علاوه بر مخالفان موافقان سفرهای استانی هم زبان به انتقاد خواهند گشود.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌در شرایط فعلی هم منتقدان و مخالفان سفرهای استانی عنوان می‌کنند که حال که آقای رئیسی به چند استان سفر کرده باید بحث اجرای تصمیمات اتخاذ شده در این سفرها را پیگیری کند و بعد به سفرهای بعدی خود به استان‌ها بپردازد.

وی افزود:‌از این گذشته بنده در حوزه انتخابیه خودم در شمال سیستان و بلوچستان هر روز با این سؤال مردم مواجهم که نتیجه تصمیمات اتخاذ شده در سفر آقای رئیسی به استان سیستان و بلوچستان چه شد و کی این تصمیمات اجرایی می‌شود و ما شاهد شروع اقدامات درباره این تصمیمات خواهیم بود.

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به انتصاب استاندار جدید سسیتان بلوچستان اظهار داشت:‌ بنده در مراسم معارفه استاندار جدید هم گفتم استاندار گزینه من نیست اما تا زمانی که به مردم خدمت کند از او حمایت می‌کنم و موانع را از سر راه وی برخواهم داشت اما اگر کار مردم را پیگیری نکند از طریق ابزارهای نظارتی به وظیفه نمایندگی خود عمل خواهم کرد و جلوی وی خواهیم ایستاد و این همان کاری است که با استاندارهای قبلی هم انجام می‌دادم.

دهمرده خاطرنشان کرد:‌ استانداری استان کرمان به من پیشنهاد شد اما قبول نکردم چرا که من قسم خورده‌ام در طول این ۴ سال در قامت نماینده مردم زابل و هیرمند مشکلات آنها را پیگیری کنم نمی‌شود آدم قسم بخورد و بعد که سمت بهتری به وی پیشنهاد شد سنگر قبلی را که برای انجام وظیفه در آن قسم خورده را ترک کند.

وی افزود: من به خودم اجازه نمی‌دهم که صندلی نمایندگی یک حوزه انتخابیه را اشغال کنم و بعد که سمت بهتری به من پیشنهاد شد با وجود همه قسم‌ها به دنبال سمت جدید بروم و نمایندگی مردم را کنار بگذارم چرا که فردای قیامت باید پاسخگوی مردم باشم و من در اینجا می‌گویم به سوگندم پایبندم و در جایگاه نمایندگی مردم زابل و هیرمند مشکلات آنها را پیگیری خواهم کرد و تا زمانی که نماینده آنها باشم انجام وظیفه خواهم کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار داشت:‌ من تنها در زمانی که حکم رهبر انقلاب باشد در جایگاه و سمت جدید کار خواهم کرد چرا که فقط در این صورت است که من حجت شرعی دارم والا در مورد رئیس‌جمهور و دیگران حجت شرعی ندارم که بخواهم جایگاه نمایندگی را به خاطر سمت دیگر ترک بگویم.

نظر شما