شناسهٔ خبر: 173930 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جوکار خبر داد؛

احتمال بررسی طرح جامع مدیریت شهری براساس اصل هشتاد و پنج قانون اساسی

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: در صورت تصویب پیشنهاد اصل هشتاد و پنج در صحن ،کمیسیون مشترک شامل نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی طرح جامعه مدیریت شهری تشکیل خواهد شد.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که طرح مدیریت جامع شهری دارای مواد زیادی است و بررسی آن در صحن بین ۴ تا ۵ ماه به طول خواهد انجامید لذا پیشنهاد داده شده تا این طرح اصل هشتاد و پنجی شود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: در صورت تصویب پیشنهاد اصل هشتاد و پنج در صحن ،کمیسیون مشترک  شامل نمایندگان کمیسیون های تخصصی مجلس  برای بررسی طرح جامعه مدیریت شهری تشکیل خواهد شد.

وی افزود: این کمیسیون پس از بررسی طرح جامع مدیریت شهری و تصویب آن بدون نیاز به ارسال مجدد این طرح به صحن، مصوبه خود را برای تایید شدن به شورای نگهبان خواهد فرستاد سپس با تایید این نهاد دولت آن را برای اجرا به دستگاه های مربوطه ابلاغ می کند.

جوکار بیان کرد: این طرح در حال حاضر در دستور کار مجلس قرار دارد و انتظار می رود در روز های آتی نمایندگان درباره هشتاد و پنجی شدن طرح جامع مدیریت شهری تصمیم گیری کنند.

نظر شما