شناسهٔ خبر: 173927 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

باید تصمیمات سفرهای استانی رئیس‌جمهور هرچه سریع‌تر اجرایی شود

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس ضمن حمایت از سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: باید مصوبات سفرهای استانی رئیس جمهور هرچه زودتر اجرایی شود و زمینه برای این کار باید هرچه‌ سریع‌تر فراهم شود.

به گزارش «نماینده» محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور کار بسیار خوبی است و از این طریق مسئولان بهتر می‌توانند در جریان مشکلات مردم قرار گیرند.

وی افزود: اما آنچه که مهم است اجرایی شدن تصمیمات و وعده‌های داده شده در سفرهای استانی است که باید تصمیمات متخذه در این سفرها در کمترین زمان اجرایی شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر فاصله اجرای این تصمیمات با زمان اتخاذ آن زیاد شود، ممکن است موجبات بدبینی مردم به دولت را فراهم آورد و لذا تاکید می‌کنم زمینه برای اجرای این تصمیمات از جمله تخصیص اعتبارات و... فراهم شود.

زاهدی خاطرنشان کرد: سفرهای استانی کمک می‌کند دولتمردان بیشتر با مشکلات مردم آشنا شوند و این آشنایی بهتر و بیشتر در اتخاذ تصمیمات دقیق‌تر برای حل مشکلات دولتمردان را یاری می‌کند.

وی در پایان گفت: باید برای سفر رئیس جمهور به هر استان کارگروهی تشکیل و مشکلات مطرح شده و تصمیمات اتخاذشده در آن سفر را جمع بندی کند و در مورد اجرای این تصمیمات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده را مورد پیگیری قرار دهد.

نظر شما