شناسهٔ خبر: 173854 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

موسوی لارگانی:

قیمت میلیونی بخاری زودتر از سرما تن مردم را لرزاند

موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش قیمت سرسام آور بخاری، گفت: افزایش قیمت بخاری در شرایطی رخ داده که در فرآیند تولید مواد اولیه موردنیاز تولید بخاری تغییری ایجاد نشده است.

به گزارش «نماینده» سیدناصر موسوی لارگانی درباره گرانی بخاری، گفت: با وجود اینکه رئیس جمهور از ابتدای شروع به فعالیت، بر ضرورت نظارت بر بازار و تثبیت قیمت‌ها تاکید دارد، برخی افراد به دنبال سوءاستفاده هستند به این معنا که با نزدیکی فصل سرما، وسایل گرمایشی مانند بخاری، شوفاژ و پکیج افزایش می یابد به گونه ای که براساس گزارش‌های رسیده قیمت بخاری تومان چند برابر شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت سرسام آور بخاری، افزود: افزایش قیمت بخاری در شرایطی رخ داده که در فرآیند تولید مواد اولیه موردنیاز این محصولات تغییری ایجاد نشده است. به این معنا که کارخانه‌های تولیدکننده مواد اولیه مانند ورق و... نیز در ماه های گذشته به تولید خود ادامه دادند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: افزایش قیمت بخاری دلیلی جز سودجویی، سواستفاده‌گری و... از نیاز کنونی مردم به وسایل گرمایشی ندارد زیرا در فصول گذشته که تقاضایی برای خرید بخاری وجود نداشت قیمت این محصول گران نشده بود بنابراین وزارت صنعت، معدن و تجارت که متولی بازار است باید با نظارت از افزایش قیمت جلوگیری کند.

نظر شما