شناسهٔ خبر: 173848 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین منابع مالی مصوبات سفرهای دولت، مشکلات استان‌ها را حل می‌کند

شهریاری نماینده زاهدان در مجلس گفت: سفرهای استانی دولت موجب افزایش امید میان مردم می‌شود، البته برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین منابع مالی تصمیمات اتخاذ شده در این سفرها موجب حل مشکلات استان‌ها می‌شود.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت گفت: سفرهای استانی دولت باعث می‌شود تا مسؤولان از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند و در جریان کم و کیف امور، کاستی‌ها و غیره قرار گیرند. 

وی افزود: از سوی دیگر اقشار مختلف مردم وقتی می‌بینند که رئیس‌جمهورشان از نزدیک با آنها دیدار می‌کند و صحبت‌های آنها را می‌شنود و پای درد و دل‌هایشان می‌نشیند امیدوار می‌شوند و این اقدام موجب امیدواری در میان مردم می‌شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس اظهار داشت: موضوع دیگر اعتماد به مسؤولان است مردم وقتی می‌بینند که رئیس‌جمهورشان در میان آنها حاضر شده و مشکلات آنها را می‌شوند اعتمادشان نسبت به مسؤولان افزایش پیدا می‌کند و به طور کل حضور رئیس‌جمهور و مسؤولان ارشد اجرایی در میدان باعث می‌شود تا بتوانند تصمیمات بهتری را برای حل مشکلات مردم بگیرند.

شهریاری خاطرنشان کرد: نکته مهمی که در اینجا وجود دارد این است که باید برنامه‌ریزی لازم برای تأمین منابع مالی تصمیمات اتخاذ شده و وعده‌های داده شده در سفرهای استان رئیس‌جمهور انجام و این منابع مالی هر چه زودتر و به طور کامل تأمین شود.

وی افزود: مردم وقتی قول‌ها و وعده‌های رئیس‌جمهور را می‌بینند منتظرند تا دو سه ماه آینده کاری‌ آغاز شود و کار باید تا دو سه ماه آینده در مواردی که تصمیماتی اتخاذ شده و یا قول‌هایی داده شده آغاز شود تا مردم تغییر را حس کنند. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس در پایان گفت: حال که حرکت خوبی در بحث سفرهای استانی شروع شده نباید کار بگونه‌ای باشد که عدم تخصیص درست منابع شاهد یأس و ناامیدی در میان مردم باشیم و تخصیص کامل و به موقع منابع می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

نظر شما