شناسهٔ خبر: 173782 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جلسه مشترک نمایندگان مجلس با شمخانی/ تحولات منطقه قفقاز بررسی شد

عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون عصر امروز در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی حضور یافتند و درباره تحولات منطقه قفقاز بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش «نماینده» محمود عباس‌زاده مشکینی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس امروز در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی حضور یافتند و با دبیر شورای عالی امنیت ملی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی بیان کرد: نمایندگان در این جلسه پیشنهادات متعددی را خطاب به شمخانی مطرح کردند و بر ضرورت ارتباط گسترده و بیشتر بین کمیسیون امنیت مجلس و شورای عالی امنیت ملی تأکید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جلسه درباره تحولات منطقه قفقاز و همچنین آخرین تحولات افغانستان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

عباس‌زاده مشکینی ادامه داد: علاوه بر این درباره مسائل اقتصادی، راهکارهای مثبت کردن رشد اقتصادی کشور و آمایش سرزمین هم بحث شد و امیدواریم که نتیجه این جلسات منجر به همگرایی کامل بین نهادهای مختلف کشور شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دبیر شورای عالی امنیت ملی به همه پیشنهادات و سوالات نمایندگان توجه کرد و پاسخ داد و قرار بر این شد که ارتباط بین مجلس و شورای عالی امنیت ملی تقویت شود و این جلسات مداومت داشته باشد تا شاهد هماهنگی و تعامل بیشتر بین نهادهای امنیتی کشور باشیم و در نتیجه این تعامل می‌تواند منجر به عزت ملی، تامین امنیت کشور و اقتدار ملی شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین برگزاری این جلسات می‌تواند در اتخاذ تصمیمات عالمانه‌تر و دقیق‌تر تأثیرگذار باشد و هم‌افزایی بین نهادهای مختلف امنیتی کشور را ارتقا دهد.

نظر شما