شناسهٔ خبر: 173777 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با نماینده:

نفس اراده ساخت مسکن در دولت سیزدهم نکته مثبتی است/دولت اعتبار و تسهیلات لازم ساخت مسکن را فراهم کند/جوانان،محرومین جامعه، ایثارگران و جانبازان در اولویت تأمین مسکن

فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس به ساخت مسکن در طول یک سال، چند ماه بیشتر یا کمتر، اشاره کرد و گفت: همین که نفس این اراده وجود دارد خود یک نکته مثبت است.

رحمت اله فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار «نماینده» با بیان اینکه تشکیل شورای عالی مسکن نشان می دهد حاکمیت در نظام دنبال حل موضوع مسکن است، اظهارداشت: نکته دوم اینکه اگر تصمیم دولت قطعی بر اجرا باشد تلاش خواهد کرد شرایط و فضا را برای اجرای این مصوبه هماهنگ کند.

این نماینده مجلس بر همین اساس به ساخت مسکن در طول یک سال، چند ماه بیشتر یا کمتر، گفت:  همین که نفس این اراده وجود دارد خود یک پارامتر و نکته مثبت است.

وی با تاکید بر اینکه وقتی مصالح، امکانات مورد نیاز، تسهیلات و پول  فراهم شود، ساخت مسکن نیز قابل اجرا است، افزود: امیدواریم که دولت به طور جدی بتواند هماهنگی های لازم را در حوزه تأمین اعتبار و تسهیلات لازم این کار و هماهنگی را جهت فراهم کردن زمین و مصالح انجام دهد و در همه این موارد به نحوی دست دولت وجود دارد و قاعدتاً دولت کار کارشناسی و بررسی لازم را انجام داده و وارد این عرصه شده است که امیدواریم بتواند این مهم را محقق کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه اولویت اول مسکن را برای جوانانی دانست که فاقد مسکن هستند و در شرف ازدواج قرار دارند و گفت: درواقع بیشتر قشر محروم جامعه و جوانان که تاکنون نتوانسته اند صاحب خانه و امکانات شوند و در کنار آن ایثارگران و جانبازان و کسانی که برای این نظام و انقلاب زحمت کشیدند و هنوز فاقد مسکن هستند باید در اولویت این تصمیم گیری باشند.

انتهای پیام/

نظر شما