شناسهٔ خبر: 173735 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ

شهریار حیدری در گفت وگو با نماینده:

جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از مرزهای شمال غرب کشور بازدید کردند/آمادگی و حضور بااقتدار نیروهای نظامی، مرزبانی و امنیتی/ارائه گزارش سفر به مجلس

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سفر نمایندگان به شمال غرب کشور گفت: این سفر به منظور بررسی آخرین وضعیت مرزها و امنیت استان های آذربایجان غربی و شرقی و بازدید از مرزهای این دو استان صورت گرفته است.

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و رئیس کمیته مرز مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار نماینده با اشاره به سفر جمعی از اعضای این کمیسیون به مرزهای شمالی غربی کشور  اظهارداشت: این سفر به منظور بررسی آخرین وضعیت مرزها و امنیت استان های آذربایجان غربی و شرقی و بازدید از مرزهای این دو استان صورت گرفت.
وی بر همین اساس به برگزاری جلسات با مقامات و مسئولان نظامی، امنیتی و استانداران در طی این سفر اشاره و تصریح کرد: بازدید میدانی از مرزهای این ۲ استان صورت گرفت و بعد از بررسی میدانی،، گزارشی خدمت مجلس ارائه می دهیم.
وی تاکید کرد: آنچه که ما در میدان دیدیم حضور باشکوه و با اقتدار نیروهای نظامی، مرزبانی، امنیتی بود که حضور فعال و آمادگی لازم برای برقراری امنیت و مقابله با هرگونه پدیده ای را دارند که این باعث افتخار کشور و نظام هست و امیدوارم که این عزیزان همواره سربلند باشند.
حیدری بابیان اینکه روز گذشته بخشی از مرزها را بازدید کردیم و امروز هم بخش دیگری از مرزها را بازدید خواهیم‌کرد، گفت: بعد از جلسه ای
 که در تبریز داریم، سفر به پایان می رسد و گزارش سفر به رئیس مجلس ارائه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما