شناسهٔ خبر: 173697 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نیروی انتظامی با توجه به کمبود امکانات و بودجه، نیازمند حمایت‌های جدی است

خلیل بهروزی فر عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه نگاه مجلس و کمیسیون اجتماعی به حمایت از نیروی انتظامی مثبت است، ادامه داد: حقوق و دستمزد پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی متناسب با تلاش و زحمات آنها نیست و باید افزایش یابد البته این مهم توسط وزیر دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح در حال پیگیری است و امیدواریم تحقق یابد.

به گزارش «نماینده» خلیل بهروزی‌فر ضمن تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی همواره با تلاش و زحمات شبانه‌روزی در شرایط بد اقلیمی و و نقاط مختلف کشور حضور ارزشمندی را برای ایجاد امنیت و آرامش مردم داشته و امنیت امروز کشور مرهون تلاش‌های نیروهای مسلح است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، افزود: به طور قطع نیرویی که حوزه ماموریت‌های وسیع و گسترده‌ای را در اختیار دارد نیاز به امکانات، تجهیزات و منابع لازم برای انجام ماموریت‌ها دارد البته نیروی انتظامی در سال‌های اخیر تا حدودی به امکانات و تجهیزات مجهز شده اما از آنجایی که نوپا است نیازمند توجه و حمایت‌های جدی است.

وی با بیان اینکه نگاه مجلس و کمیسیون اجتماعی به حمایت از نیروی انتظامی مثبت است، ادامه داد: باید به رفع مشکلات و مسائل نیروی انتظامی و همچنین تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز نیروی انتظامی توجه ویژه داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با تاکید بر اینکه حقوق و دستمزد پرسنل و کارکنان نیروی انتظامی متناسب با تلاش و زحمات آنها نیست و باید افزایش یابد، گفت: بحث افزایش حقوق و دستمزد کارکنان توسط وزیر دفاع و پیشتبانی نیروهای مسلح در حال پیگیری است و امیدواریم تحقق یابد البته ما هم در مجلس در تلاش برای افزایش حمایت از این نیروی پرتلاش هستیم.

بهروزی فرد با یادآوری اینکه نیروی انتظامی در بحران کرونا همپای سایر دستگاه ها و مدافعان سلامت تلاش مضاعفی را برای کنترل این بحران داشته است، افزود: نیروی انتظامی در اجرا و اعمال پروتکل‌های بهداشتی و همچنین واکسیناسیون نقش موثری داشته و با وجود کمبود تجهیزات و بودجه همواره تمامی تلاش خود را برای حفظ و تقویت امنیت در کشور به کار می برد.

نظر شما