شناسهٔ خبر: 173692 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

قادری تاکید کرد:

لزوم ارائه برنامه کوتاه مدت برای حل مشکلات مردم توسط استانداران جدید

جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه برنامه کوتاه مدت،میان مدت،بلندمدت برای حل آنی مشکلات مردم توسط استانداران جدید انتخاب شده تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری درباره رویکرد های استانداران دولت سیزدهم برای رفع موانع توسعه استان‌ها گفت: از آنجایی که مردم در شرایط سختی به سر می‌برند استانداران جدید برای حل مشکلات مردم باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان‌مدت و بلندمدت داشته باشند. 

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس یازدهم ادامه داد: استانداران نباید حل فوری و آنی مشکلات مردم را فراموش کنند؛ مواردی که نیاز به تخصیص بودجه ندارد و قوانین مانعی ایجاد نمی‌کند هرچه سریعتر باید برطرف شود.

وی افزود: در گام بعدی استانداران باید عدم شفافیت‌ها را از بین ببرند و زمینه شکل‌گیری سرمایه‌گذاری در استان‌ها فراهم شود همچنین در راستای بهبود فضای کسب و کار تلاش کنند.

قادری تصریح کرد: دولت سیزدهم به استاندارانی نیاز دارد که در میان مردم حضور داشته باشند و تجربه نشان داده که بسیاری از مشکلات موجود در جامعه بخاطر ناهماهنگی‌های سیستم اداری کشور است برای همین آن‌ها باید در راستای رفع ناهماهنگی‌ها گام برداردند.

وی تصریح کرد: شرایط بسیار خوبی فراهم شده تا استانداران با روحیه مردمی، ارتباط مستمر ومداوم با مردم تلاش کنند تا مشکلات مردم را هرچه سریع‌تر حل کنند و در راستای توسعه و پیشرفت استان ها گام بردارند.

نظر شما