شناسهٔ خبر: 173550 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بشیری:

تقویت روابط منطقه ای و دیپلماسی در اولویت برنامه های دولت سیزدهم قرار دارد

بشیری نماینده مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در این مقطع که سایر کشورها تمایل به ارتباط گرفتن با تهران دارند را قدر بداند و به نحوه احسن از آن استفاده کند، تقویت روابط منطقه ای و دیپلماسی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد از این رو باید از اعلام آمادگی کشورها برای دستیابی به اهدافمان استفاده کنیم.

به گزارش «نماینده» فرهاد بشیری با اشاره به اعلام آمادگی کشورهای مختلف برای همکاری با ایران، گفت: با انتخابی که مردم ایران برای سکانداری ریاست جمهوری در دوره سیزدهم انجام داده اند در داخل و خارج از کشور فضای جدیدی ایجاد شده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با تغییر در دولت ایران، کشورهای مختلف منتظر فرصتی برای برقرار ارتباط منطقه ای و بین المللی هستند، بسیاری از کشورها به دنبال گسترش تعاملاتشان با ایران هستند و در نظر دارند با تغییر در فضای دیپلماسی ما در حوزه های سیاسی و اقتصادی ارتباط بیشتری با تهران داشته باشند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران باید در این مقطع که سایر کشورها تمایل به ارتباط گرفتن با تهران دارند را قدر بداند و به نحوه احسن از آن استفاده کند، تقویت روابط منطقه ای و دیپلماسی در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد از این رو باید از اعلام آمادگی کشورها برای دستیابی به اهدافمان استفاده کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظها رداشت: تقویت روابط با سایر کشورها فرصت مناسبی است که به اقتدار و قدرت کشور کمک می کند.

نظر شما