شناسهٔ خبر: 173486 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری مطرح کرد:

تسهیل امور کنسولی نیاز جدی ایرانیان خارج از کشور

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس اعتقاد دارد اقدام وزارت امور خارجه در راستای تسهیل امور کنسولی از طریق سامانه آنلاین پرسش امری قابل تقدیر است.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری در واکنش به راه اندازی سامانه پرسش از سوی وزارت امور خارجه کشورمان در راستای پاسخگویی به سوالات و درخواست های هموطنان در داخل و خارج از کشور، گفت: امور کنسولی یکی از مهمترین دغدغه‌های هموطنان بشمار می‌رود لذا پاسخگویی مناسب به آنها امری اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسائلی مانند صدور روادید، حمایت های قضائی و کنسول و غیره نیز از جمله مشکلاتی است که همواره ایرانیان خارج از کشور با آن مواجه هستند لذا رسیدگی به آنها در کمترین زمان ممکن دارای اهمیت دوچندان است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد وزارت امور خارجه عزم جدی در رفع مشکلات ایرانیان خارج از کشور و خدمات رسانی بهتر به این هموطنان را دارد و در این راستا اقدامات مختلفی انجام داده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید از یاد برد سرعت عمل بالا، سهولت کاربری و کم هزینه بودن از ویژگی های خدمات برخط محسوب می شود از این رو راه اندازی سامانه پرسش امری قابل تامل و خوب است.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم وزارت امور خارجه زمینه حضور سرمایه گذاران ایرانی خارج از کشور در پروژه های ملی را نیز فراهم کند تا شاهد رونق کشور باشیم.

نظر شما