شناسهٔ خبر: 173413 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

مجلس عملکرد دستگاه‌ها در اربعین را بررسی می‌کند

میر تاج الدینی نایب رئیس فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی حتما از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد و با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی عملکرد دستگاه‌های مختلف در ساماندهی مراسم اربعین را بررسی می‌کند، گفت: مجلس شورای اسلامی حتماً از ابزارهای نظارتی خود جهت بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اربعین استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از آژانس‌های هواپیمایی و شرکت‌های مسافربری در ایام اربعین، گران فروشی کردند و قیمت بلیت سفر اربعین را بالاتر از حد مصوب به زائران فروختند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اقدام به هیچ وجه پذیرفتنی نیست و دستگاه‌هایی که از قیمت مصوب بلیت اربعین تخطی و گران فروشی کردند، باید پاسخگوی تخلف خود باشند.

میرتاج‌الدینی تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید کارگروه ویژه‌ای را برای رسیدگی به عملکرد دستگاه‌ها در سفر اربعین و بلیت فروشی به زائران تشکیل دهد و اگر محرز شود که ایرلاین‌ها خارج از قیمت اعلام شده، از زائران اربعین حسینی مبلغ بیشتری را دریافت و گران فروشی کرده‌اند، باید مبلغ اضافه را به زائران بازگردانند.

وی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید گزارش برخورد با متخلفان و گران فروشان بلیت اربعین را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد و مجلس در هفته آینده حتماً این موضوع را مورد بررسی و نظارت قرار خواهد داد تا با متخلفان برخورد شود.

نظر شما