شناسهٔ خبر: 173410 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتوبوسرانی تهران خبر داد؛

آغاز به کار مرکز واکسیناسیون خودرویی اتوبوسرانی پایتخت

اتوبوسرانی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت:امکان تزریق واکسن به صورت خودرویی برای شهروندان در پایانه علم و صنعت شرکت واحد فراهم شده است.

به گزارش «نماینده» محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه در اجرای دستور شهردار تهران و در راستای پویش تزریق ۳۰۰ هزار دُز واکسن کرونا، امکان تزریق واکسن به صورت خودرویی برای شهروندان در پایانه علم و صنعت شرکت واحد فراهم شده است، گفت: البته مرکز واکسیناسیون ثابت این شرکت که از ششم مرداد در سامانه جانبازان و معلولان آغاز به کار کرد نیز در حال حاضر، در اختیار عموم شهروندان قرار داده شده است.

 ترفع با تاکید بر اینکه شرکت واحد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف حفظ سلامت عمومی از طریق پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا به مشارکت در این حوزه ورود کرده است، افزود: به این منظور، از طریق تامین اقلام و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز، اقدام به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه فرآیند واکسیناسیون همکاران شرکت واحد از ششم مرداد در سامانه جانبازان و معلولان آغاز شد و به ترتیب برای رانندگان، کارکنان و خانواده‌های ایشان تلقیح واکسن صورت پذیرفت، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، تمامی همکاران شرکت واحد هر دو دُز و خانواده‌های ایشان یک دُز واکسن دریافت کرده‌اند.

وی گفت:علاوه بر مرکز مذکور که در محله طرشت در غرب تهران قرار دارد، مرکز واکسیناسیون خودرویی شرکت واحد که در محل پایانه علم و صنعت در شرق تهران و به نشانی شرق بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بعد از تقاطع دردشت واقع شده با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری تهران و مرکز بهداشت شرق از صبح روز یک‌شنبه چهارم مهرماه آغاز به کار کرده و همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۶ پذیرای عموم شهروندان است.

نظر شما