شناسهٔ خبر: 173400 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مجلس فوق العاده ویژه معلمان را احیا کرد

منادیی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با یادآوری اینکه نسبت به پرداخت فوق العاده ویژه معلمان مقاومت‌هایی در دولت قبل و در سازمان برنامه و بودجه وجود داشت، گفت: با پیگیری‌های مجدانه صورت گرفته از جانب کمیسیون آموزش، خدا را شاکریم توانستیم این حق معلمان را احیا کنیم.

به گزارش «نماینده» علیرضا منادی سفیدان با اشاره به احیای فوق العاده ویژه معلمان، اظهار کرد: معلمان باید بدانند دولت قبل با توجه به ایراد قانونی که نسبت به این موضوع می‌گرفت، قصد پرداخت فوق العاده ویژه معلمان را نداشت و این مجلس بود که پیگیر این موضوع شد و با تلاش‌های فراوان توانستیم دستور پرداخت فوق العاده ویژه را از رئیس سازمان برنامه و بودجه وقت اخذ کنیم.

وی با یادآوری اینکه به عنوان رئیس کمیسیون آموزش با نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه‌ در این مورد جلسات و بحث‌‎های مهمی داشتیم، عنوان کرد: نهایتا با این پیگیری‌ها بود که دستور پرداخت فوق العاده ویژه صادر شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اما با وجود موافقت نوبخت این پول تا تغییر دولت جدید پرداخت نشد و با روی کار آمدن دولت جدید، رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه فعلی نیز نسبت به محل پرداخت فوق العاده ویژه معلمان ایراداتی داشت که این موضوع نیز با پیگیری‌های صورت گرفته حل و فصل شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: نهایتا با همین پیگیری‌ها فوق العاده ویژه معلمان با دستور شخص رئیس جمهور به دست معلمان رسید و خدا شاکریم که این مسئله با پیگیری‌های کمیسیون آموزش به نتیجه رسید.

نظر شما