شناسهٔ خبر: 173397 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو کمیسیون امنیت ملی:

رژیم صهیونیستی از اقتدار جمهوری اسلامی عصبانی است

سیدعلی آقا زاده عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس وشورای اسلامی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از اقتدار جمهوری اسلامی ایران و موفقیت های منطقه کشورمان عصبانی و وحشت زده است.

به گزارش «نماینده» سید علی آقازاده دافساری در خصوص ادعا وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تصریح کرد:با فریب،تطمیع لشگرکشی و خونریزی صاحب سرزمین هایی شد که مالک اصلی آن نیست و حالا در اداره آنها درمانده است و با بحران های مختلفی مواجه است.

وی افزود: برای جبران بحران هویتی خود مجبور به ایجاد جنجال و جلب توجه است و از موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف در دنیا و منطقه عصبانی است و با طرح ادعا های مخلف علیه ایران می خواهد این موفقیت ها را کمرنگ کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:طرح ادعاهای قدیمی در مورد برنامه هسته ای ایران تغییری در مسیر حرکت کشورمان ایجاد نمی کند،برنامه هسته ای ایران بر اساس نیازهای صلح آمیز تعریف شده  و تسلیحات هسته ای در برنامه جمهوری اسلامی ایران نیست و مسأله سازی های رژیم تل آویو نیز اهمیتی برای ما و دنیا ندارد.

وی در خصوص طرح ادعای استفاده ایران از سلاح های جدید در عربستان توسط وزیر خارجه رژیم صهیونستی گفت: وحدت کشورهای اسلامی منطقه مساوی است با مرگ سریع رژیم صهیونیستی و آنها این موضوع را به خوبی می دانند و این روزها که موضوع تنش‌زدایی در روابط ایران و عربستان مطرح شده با سخن گفتن از این موضوعات به دنبال تشدید ایران هراسی و اختلاف افکنی هستند و با ابزار نفوذ به درون کشورها و ایجاد پایگاه برای خود می خواهند ملت ها را از هم دور کنند.

نظر شما