شناسهٔ خبر: 173312 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حاجی پور با اشاره به بررسی لایحه رتبه‌بندی در صحن مجلس عنوان کرد:

هدیه مجلسی‌ها به معلمان در آغاز سال تحصیلی جدید

حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، از بررسی لایحه مهم رتبه بندی فرهنگیان در صحن علنی مجلس خبر داد و آن را هدیه مجلس یازدهم در آغاز سال تحصیلی به فرهنگیان نامید.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی پور ضمن تبریک آغاز مهرماه، بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، عنوان کرد: فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان تبریک عرض می‌کنم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال تحصیلی جدید به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و وابستگی‌های اجتناب ناپذیر به بسترهای نوین آموزشی و فضای مجازی باز هم متفاوت است، افزود: امسال نیز باید با در نظر گرفتن پروتکل‌های سختگیرانه به استقبال آغاز سال تحصیلی برویم.

وی اضافه کرد: خبر خوشحال کننده‌ای که در آغاز سال تحصیلی جدید برای معلمان عزیز داریم، رتبه بندی فرهنگیان است که در مسیر بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد و  با تصویب آن، قطعا کیفیت آموزش در کشور متحول می‌‎شود.

حاجی پور یادآور شد: کمیسیون آموزش ساعت‌های زیادی برای اصلاح این لایحه به نفع معلمان وقت گذاشت و اکنون این لایحه مهم تحولی برای بررسی در صحن علنی در نوبت رسیدگی قرار دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تشکر و تقدیر از همکاری همه خانواده‌ها، نهادهای دولتی و غیر دولتی با آموزش و پرورش در زمینه بازگشایی مدارس، اضافه کرد: شروع سال تحصیلی جدید را بار دیگر به تمامی اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه اساتید و معلمان دلسوز زحمتکش و دانشجویان و دانش آموزان تبریک عرض می‌کنم و موفقیت روز افزون آنها را از خداوند مهربان خواستارم.

نظر شما