شناسهٔ خبر: 173271 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شاوردیان:‌

باید دیپلماسی کشور را برای حمایت از ورزشکارانمان در سطح بین المللی به کار بگیریم

شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس گفت: با توجه به نفوذ رژیم کودک کش صهیونیستی در فدراسیون‌های ورزشی جهانی ضرورت دارد تا ما نیز دیپلماسی عادی و عمومی را برای حمایت از ورزشکارانمان را در سطح بین اللملل به کار بگیریم.

به گزارش «نماینده» آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حمایت حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکارانمان در عرصه بین المللی گفت: امروز رژیم صهیونیستی سعی دارد با حضور در میادین مختلف ورزشی و نفوذ در فدراسیون‌های متخلف خود را یک رژیم مشروع جلوه دهد و به عادی سازی چهره سفاک خود بپردازد.

وی افزود: امروز همه ملت‌ها رژیم صهیونیستی را به عنوان یک رژیم کودک‌کش می‌شناسند و مقامات این رژیم نیز سعی دارند تا با نفوذ در فدراسیون‌های مختلف ورزشی در عرصه بین المللی و حضور فعالانه در این عرصه به هر شکلی که باشد خود را یک رژیم عادی و مشروع جلوه دهند.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: صهیونیست‌ها با نفوذی که در فدراسیون‌های مختلف ورزشی در این چند سال داشته‌اند سعی دارند تا مانع از حضور نمایندگان فدراسیون‌ها ایرانی در فدراسیون‌های جهانی و در سطوح بالای این فدراسیون‌ها شوند و از این طریق فشارها و محدودیت‌های خود را علیه ما در فدراسیون‌های مربوطه اعمال کنند.

شاوردیان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا از جهات مختلف کشور ما را تحت فشار قرار دهد که البته از نظر امنیتی، اقتصادی و... ناکام بوده و در حوزه ورزشی نیز در سال‌های اخیر تلاش‌های زیادی را داشته است.

وی افزود: واقعیت این است که در چند سال قبل آن طور که شایسته است حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکارانمان در فدراسیون‌ها و میادین مختلف ورزشی در سطح بین المللی انجام نشده است و ضرورت دارد تا این کار از این پس با جدیت انجام شود.

نماینده مسیحیان ارمنی شمال ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: لازم است تا با حمایت‌های حقوقی و دیپلماتیک از ورزشکاران در سطح بین المللی از تضییع حقوق آنها در این سطح از مسابقات جلوگیری کنیم و مانع از فعالیت‌های ضد ایرانی برخی‌ها در حوزه ورزشی شویم.

نظر شما