شناسهٔ خبر: 173268 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نظارت دیوان محاسبات بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع ۲ ماهه را باید به فال نیک گرفت

رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:‌ اتفاق خوبی که به تازگی در دیوان محاسبات رخ داد این بود که برای نخستین بار نظارت مستمر بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع ۲ ماهه در حال اجرا است و این موضوع را باید به فال نیک گرفت.

به گزارش «نماینده» رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که رئیس دیوان محاسبات کشور اعلام کرد رکوردشکنی بی‌سابقه‌ای در جریان گزارشات تفریغ بودجه صورت گرفته است. 

وی افزود: اتفاق خوبی که به تازگی در دیوان محاسبات رخ داد این بود که برای نخستین بار نظارت مستمر بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع ۲ ماهه در حال اجرا است و این موضوع را باید به فال نیک گرفت. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطر نشان کرد: همچنین اقدام مثبتی که در این راستا صورت گرفته است دسترسی آنلاین به گزارش تفریغ بودجه است که این امکان را به ما می‌دهد تا با دسترسی بهتر و سریعتری نظارت قوی تری در لایحه بودجه داشته باشیم.

زارع ادامه داد: نظارت مستمر بر اجرای بودجه سالانه در مقاطع ۲ ماهه به نمایندگان مجلس بسیار کمک می‌کند و این فرصت فراهم می‌شود که بیش از ۳ ماه بر عملکرد مالی دولت مطالعه داشته و با اشراف بیشتر، بودجه‌ سالانه را مصوب کنیم.

نظر شما