شناسهٔ خبر: 173199 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

موضوع افزایش سرقت موبایل در کمیسیون قضایی مجلس با حضور مسئولان مربوطه بررسی می‌شود

حسن نوروزی.jpg نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از برگزاری نشستی در این کمیسیون با حضور مسئولان مربوطه برای بررسی موضوع افزایش سرقت موبایل خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسن نوروزی از افزایش سرقت موبایل در کشور انتقاد کرد و گفت: قیمت تلفن همراه طی سال‌های اخیر با توجه به تورم، بحران‌ها و مشکلات اقتصادی افزایش یافته و افزایش آمار سرقت آن مشکلات مردم را دوچندان کرده است بنابراین به طور قطع باید برای جلوگیری از این سرقت‌ها چاره‌اندیشی شود.

وی با اشاره به سودآوری بالای گوشی‌های سرقتی، افزود: به طور قطع برگزاری نشستی را با نیروی انتظامی و ضابطان قضایی برای بررسی افزایش سرقت‌ها و تقویت گشت‌های پلیس در کمیسیون قضایی و حقوقی مطرح خواهیم کرد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم ادامه داد: حضور به موقع نیروی انتظامی و گشت‌های پلیس به ویژه در اطراف بازار و مراکز تجمع باید افزایش یابد و اجازه ندهند که سارقان به راحتی به اهداف خود برسند.

نوروزی با تاکید بر ضرورت تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های سرقتی، گفت: برخی افراد به دلیل روند طولانی رسیدگی به پرونده‌ها رغبتی برای شکایت از خود نشان نمی‌دهند و این موضوع را هم با برگزاری نشستی از مسئولان مربوطه پیگیری خواهیم کرد تا مشکلات سد راه این موضوع بررسی و رفع شود.

نظر شما