شناسهٔ خبر: 173187 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ارائه خدمات بهداشتی به زائران/ چه تعداد نیروی شهرداری به عراق اعزام می‌شوند؟

شهرداری مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به اعزام تیم‌های بهداشت و درمان شهرداری تهران به مناسبت اربعین به نجف و کربلا گفت: بیش از ۱۰ پزشک و پرستار و ۳۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش «نماینده» حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهرسالم درباره اعزام تیم‌های پزشک درمانی شهرداری به مناسبت اربعین به عراق اظهار داشت: امسال به دلیل موضوع کرونا سهمیه اعزام به عراق محدود و مشابه سال‌های گذشته گسترده نیست.

وی افزود: حدود ۳۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران قرار است به زودی به کربلا و نجف اعزام شوند و بر همین اساس تیم‌های بهداشت و درمان جهت حمایت از حفظ سلامت این عزیزان همراه آنها اعزام خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهرسالم ادامه داد: حدود ۱۰ پزشک و پرستار داوطلب در دو پایگاه نجف و کربلا و دو نفر هم از پزشکان و پرستاران به صورت ویژه برای عمود ۷۰۷ که در  اختیار بسیج شهرداری تهران است در نظر گرفته شده‌اند و این افراد از روز آینده ۳۰ شهریور به مدت ۱۰ روز در کربلا و نجف خواهند بود.

چوبینه در پاسخ به این پرسش که آیا تیم‌های پزشکی و درمانی علاوه بر نیروهای خدمات شهرداری به سایر زائران حسینی نیز در ایام اربعین خدمات ارائه می‌دهند، گفت: بله، به طور کلی کادر پزشکی هر جا مراجعه باشد دریغ نخواهند کرد.

نظر شما