شناسهٔ خبر: 173151 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

زارع:

وزیر ورزش از انتخاب‌های سیاسی و رفاقتی در مدیریت سرخابی‌ها پرهیز کند

رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس گفت: خواسته ما از وزیر ورزش، دوری از انتخاب‌های سیاسی و رفاقتی در مدیریت باشگاه‌های پرطرفدار است.

به گزارش «نماینده» رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به تغییرهای مدیریتی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: دغدغه نمایندگان و خواسته ما از وزیر ورزش و جوانان، دوری از انتخاب‌های سیاسی و رفاقتی در مدیریت این باشگاه‌های پرطرفدار و بزرگ است. مدیریت قوی و منصفانه این باشگاه‌ها باید هم خواسته طرفداران دو تیم را برآورده کند و هم در شأن طرفداران و هم فوتبال ایران باشد. 

وی اضافه کرد: خاطره‌های تلخی از مدیران عامل گذشته وجود دارد، پس باید دو شاخص مدیریت و اقتصاد باشگاه در وضعیت کنونی استقلال و پرسپولیس تهران در نظر گرفته شود.

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس اظهار کرد: انتخاب مدیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران بدون هیچ دخل و تصرفی، از خواسته‌های ما در کمیته فوتبال و فوتسال است. با در نظر گرفتن دو شاخص مدیریت و اقتصاد، دیگر نباید شائبه حمایت وزیر از یک باشگاه خاص به وجود بیاید. مجلس حتماً با نسبت برابر به استقلال و پرسپولیس کمک خواهد کرد چراکه خواسته مردم، عدالت است. 

زارع ابراز امیدواری کرد: با روحیاتی که از وزیر ورزش و جوانان سراغ داریم، حتماً در پی ایجاد عدالت میان طرفداران دو باشگاه است. اعمال فشار از بیرونِ باشگاه‌ها برای تغییر هیئت مدیره یا مدیرعامل باید کنار گذاشته شود و با تعیین تکلیف مدیریت آنها، اتفاقات سال‌های گذشته رخ ندهد. 

رئیس کمیته فوتبال و فوتسال فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به فرآیند واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران تأکید کرد: بدهی‌های سنگین دو باشگاه باید تعیین تکلیف شود، ضمن اینکه باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی واگذاری رعایت شوند. همچنین لازم است دولت لایحه جامع باشگاه‌داری را به نتیجه برساند. 

نظر شما