شناسهٔ خبر: 173105 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

پورابراهیمی:

تسهیل کسب و کار در جذب سرمایه‌گذاری موثر است

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می‌گوید از آنجا که تسهیل کسب و کار، بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی اثر مثبت دارد، در صورت اصلاح همزمان سایر عوامل، رتبه ایران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش «نماینده» محمدرضا پور ابراهیمی داورانی درباره تصویب کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، گفت: با تصویب این طرح موانع پیش روی صدور مجوزها برطرف شده و زمینه روان‌سازی فرآیند کسب و کارها فراهم خواهد شد. از سوی دیگر جلوگیری از خرید و فروش مجوز و دسترسی مردم به خدمات این حوزه از دیگر مزایای آن خواهد بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزایش رقابت و کیفیت در حوزه‌های مربوطه را از جمله دیگر مزایای طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار دانست و افزود: از آنجا که تسهیل کسب و کار، بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی اثر مناسب دارد، در صورت اصلاح همزمان سایر عوامل، رتبه ایران در جذب سرمایه‌گذاری خارجی ارتقا خواهد یافت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: با کلیات طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار موافق هستم اما جزئیات آن مانند بحث حداقل نمره، آزمون و...  نیاز به اصلاحاتی دارد که پیشنهاداتی برای آن مطرح شده و جزئیات طرح در صحن علنی چکش کاری خواهد شد.

نظر شما