شناسهٔ خبر: 173098 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده با اشاره به اظهارات اخیر مسئولان رژیم صهیونیستی؛

تلاش برای اعمال تحریم علیه ایران از سوی غربی‌ها بخشی از پازل امتیازگیری در روند مذاکرات است

رضا زاده عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: درخواست مقامات رژیم صهیونیستی برای اعمال تحریم ایران از سوی کشورهای غربی بخشی از پازل افزایش فشار علیه کشورمان برای امتیازگیری در روند مذاکرات هسته ای است.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در واکنش به تلاش های رژیم صهیونیستی برای مانع تراشی بر سر راه مذاکرات هسته ای و رایزنی با غربی ها برای اعمال تحریم های جدید علیه کشورمان، گفت: اسرائیلی ها برای برهم زدن برجام به هر ریسمانی چنگ می زنند از این رو امروزه در رسانه های خارجی اقدام به بیان اظهارات ضدایرانی متعددی می کنند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی چند وقت گذشته مقام‌های رژیم صهیونیستی به ایالات متحده و دیدار با مقام‌های آمریکایی و حتی کشورهای امضاکننده برجام رفته اند تا از این طریق زمینه برهم زدن روند مذاکرات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: حتی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای همراه کردن مقامات کاخ سفید اقدام به تهیه طرحی چهارمحوری کرده تا از این طریق بتواند به صنعت هسته ای ایران آسیب بزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همه این تلاش ها در حالی رقم می خورد که افکار عمومی دنیا می داند جمهوری اسلامی ایران به همه تعهداتش در توافقنامه برجام عمل کرده و مسکوت ماندن این توافق در شرایط کنونی به دلیل بدعهدی آمریکا و اروپایی ها است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین درخواست مقامات رژیم صهیونیستی برای اعمال تحریم ایران از سوی کشورهای غربی بخشی از پازل افزایش فشار علیه کشورمان است.

نظر شما