شناسهٔ خبر: 173049 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رزمیان مقدم در نطق میان دستور:

مذاکره جز اتلاف وقت چیزی نیست/ محاکمه آقازادگان خواست عموم مردم است

مجلس2 نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعاده اموال نامشروع و محاکمه خائنان به ملت و سوء استفاده کنندگان از موقعیت های اجتماعی و آقازادگانی که عامل مشکلات مردم شدند خواست عموم مردم است.

به گزارش «نماینده» حسن رزمیان مقدم در نشست علنی روز چهارشنبه(۲۴ شهریورماه) در نطق میان دستور خود با گرامیداشت هفته مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: همت و تلاش جهادی دولتمردان باید جایگزین افرادی شود که مردم را از پشت شیشه دودی ماشین خود رصد می کردند و آن قدر خانه نشین و دور کار بودند که زخم بستر گرفته و از حضور بین مردم وحشت داشتند.  

نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم ادامه داد: تقاضا ما از دولت انقلابی این است که  مواظب جریان تحریف و وارونه نشان دادگان عظمت،کارایی نظام و همچنین فرصت طلبانی که درصد نفوذ در بدنه نظام بوده با درایت نقشه شوم آن ها را نقش بر آب کند.

وی افزود: اعاده اموال نامشروع و محاکمه خائنان به ملت و سوء استفاده کنندگان از موقعیت های اجتماعی و آقازادگانی که عامل مشکلات مردم شدند خواست عمومی ملت شریف است.

رزمیان مقدم بیان کرد: اشتغال جوانان و اقشار زیادی که منتظر فرصت کاری بوده،تهیه مسکن ارزان قیمت برای فاقدین مسکن،تامین معیشت قشر های آسیب پذیر،تثبیت قیمت ها و مبارزه با گرانفروشی های سرسام آور درخواست اولیه مردم است.

وی عنوان کرد: در مسائل هسته ای باز اعلام می کنیم که مذاکره جزء اتلاف وقت چیزی نیست و نتیجه ای نخواهد داشت مگر این که آمریکایی ها تمام تحریم ها لغو کند و ایران  با راستی آزمایی اطمینان حاصل کند که آن ها در حال اجرای قوانین بین المللی هستند آنگاه مذاکره معنا پیدا خواهد کرد.

نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم تصریح کرد: شکست مفتضحانه و ذلت بار آمریکا در افغانستان سرنوشت افراد دارای قدرت و جاه طلب می باشد.

وی اظهار کرد: عدم تامین نهاده های دامی برای ۳۶۰ هزار دام سبک و ۸ هزار دام سنگین،خشکسالی،کمبود نقدینگی مردم محروم مرزی را متحصل نموده و دام ها در حال تلف شدن هستند و زمین های کشاورزی بلا استفاده ماندند.

رزمیان مقدم یادآور شد: چرا تامین نهاده های کشاورزی و دامداری انجام نمی شود ؟ فصل کشت و خرید و بذر و کود فرا رسیده است نوش دارو بعد از مرگ سهراب چه سود؟

وی ادامه داد: تهدید مردم توسط بانک ها جهت باز پرداخت وام های معوقه در این اوضاع که با خشکسالی،کمبود نهاده ها و نقدینگی روبرو هستند جز نا رضایتی چه سودی دارد ؟ در ضمن بسیاری از خسارت بیمه خشکسالی پرداخت نشده است.

نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم ادامه داد: نبود تضمین برای خرید محصولات کشاورزی مردم را بیچار کرده برای مثال سیب درختی که تنها محصول کشاورزان منطقه می باشد خریدار ندارد، این در حالی است که شهرستان درگز رتبه اول این محصول را در کشور دارد.    

وی افزود: محصولات دیگر کشاورزی مانند کشمش و مشابه آن در انبارها باقی مانده و منتظر عنایت دولت می باشد؛جاده درگز به کبکان مطالعاتش از سال ۸۵ آغاز شده اما تاکنون به اتمام نرسیده است در حالی که اگر این پروژه تکمیل می شد، با توجه به تردد روزانه ۷۰۰ کامیون در این مسیر،هزینه سوخت این کامیون ها هزینه ها را جبران کامل خواهد کرد.

رزمیان مقدم بیان کرد: مشکلات عدیده دیگری مانند راه روستایی در شهرستان درگز وجود دارد که ۴۰ درصد راه های روستایی فاقد آسفالت روستایی هستند و ۴۰ درصد جمعیت درگز از پوشش گاز محروم هستند.

وی عنوان کرد: جای دارد از وزارت نفت بخاطر گاز رسانی به ۳۰ روستای محروم شهرستان با اعتباری اولیه ۳۱۰ میلیارد ریال تشکر و قدردانی نمایم.

نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم تصریح کرد: تعدادی از روستاها ما از آنتن دهی مناسب برخوردار نبوده یا فاقد و پوشش آنتن دهی همراه اول یا حتی برخی فاقد شبکه های تلفن همراه می باشد که با شروع سال تحصیلی عملا تعداد زیادی از دانش آموزان شهرستان از آموزش مجازی محروم خواهند شد.

نظر شما