شناسهٔ خبر: 173032 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

محفوظی با اشاره به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره رمز ارزها:

حذف رمز ارزها امکان پذیر نیست/دولت با بررسی متقن و پژوهش علمی لایحه دهد

محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس با بیان اینکه امکان حذف رمز ارزها وجود ندارد، گفت: دولت با بررسی متقن و پژوهش مبتنی بر برنامه ریزی علمی باید لایحه ای با هدف کنترل و ساماندهی رمز ارزها به مجلس دهد.

به گزارش «نماینده» سیدمجتبی محفوظی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۴ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در خصوص گزارش کمیسیون اقتصادی پیرامون رمز ارزها، گفت: رمز ارزها و ارزهای دیجیتالی در دنیا معمول شده و دنیا به دنبال حرکت به این سمت است. دولت با بررسی متقن و برنامه ریزی علمی باید این موضوع را مورد پژوهش قرار دهد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع رمز ارزها موضوعی غیرقابل انکار است که نمی توانیم آن را نادید بگیریم یا کنار بگذاریم لذا ضرورت دارد قانونی برای آن وضع شود. حذف کلی رمز ارزها امکان پذیر نیست و دولت باید در این زمینه لایحه به مجلس دهد.

وی اظهار کرد: مجلس کار قانونی خود را انجام خواهد داد، بی قانونی موجب مشکلات عدیده ای از جمله قطعی های مکرر برق های خانگی و صنعتی و نارضایتی مردم شده است که این شرایط باید ساماندهی شود.

محفوظی تصریح کرد: تصویب قانون رمزارزها برای کنترل و ساماندهی شرایط ضروری است، همچنین حجم ضرر و زیان این بخش با انجام پژوهشی متقن و برنامه ریزی علمی باید کاهش یابد.

نظر شما