شناسهٔ خبر: 173017 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

حجت الاسلام اکرمی در گفت وگو با نماینده:

دولت با استفاده از مشورت و نظرات نخبگان و خبرگان، آزموده را آزمایش نکند/برای ارزیابی عملکرد دولت جدید نباید عجله کرد

اکرمی نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه دولت با استفاده از مشورت و نظرات نخبگان و خبرگان دوباره آزموده را آزمایش نکند، گفت: برای ارزیابی عملکرد دولت جدید نباید عجله کرد.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی نماینده ادوار مجلس در گفت وگو با خبرنگار نماینده با بیان اینکه امروز اولویت کشور مسأله کرونا و حفظ سلامت مردم است، اظهارداشت: باید با رعایت دستورالعمل ها تلفات نیروی انسانی را به حداقل رساند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در دولت گذشته افزود: دولت جدید که روی کار آمده، ارتباط خوبی با مجلس دارد؛ همه قوا هم قوه قضائیه و هم قوه مقننه و مجریه باید تلاش کنند قیمت ها ثبات پیدا کند و گران فروشی به حداقل برسد.

وی با تأکید بر اینکه مسأله قانون گرایی و قانون مداری را باید در همه کارها محور قرار دارد تا بتوان از ظرفیت های کشور استفاده کرد، گفت: کشور ظرفیت های بسیاری هم در بخش اقتصادی، هم سیاسی و هم صنعتی دارد که باید از آنها استفاده کرد.

اکرمی با بیان اینکه سال گذشته 36 میلیون تن مواد غذایی دورریز در کشور داشتیم، یادآورشد: این درست نیست کشوری که 80 میلیون جمعیت دارد 36 میلیون تن غذا و موادغذایی دورریز داشته باشد؛ از این رو باید نسبت به آنچه داریم و همچنین آب و دارو صرفه جویی کردتا بتوان از امکانات موجود استفاده بیشتری کرد.

نماینده ادوار مجلس در ادامه این گفت وگو خاطرنشان کرد: اگر مجلس، دولت و قوه قضائیه دست به دست هم دهند تا پایان سال گرفتاری ها کاهش می یابد و بسیاری از مشکلات هم برطرف می شود.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد دولت جدید نیز یادآورشد: نباید در این زمینه خیلی عجله کرد این دولت حدود یک ماه است روی کار آمده و دارای  جوانگرایی و نشاط است؛ امیدواریم با مشورت و استفاده از نظرات نخبگان و خبرگان دوباره آزموده را آزمایش نکند.

اکرمی در پایان خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی یقین دارم اگر دولت جنبه نظارت، هدایت و حمایت داشته باشد، از ظرفیت های کشور بیشتر میتوانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما