شناسهٔ خبر: 173002 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوش آبادی با اشاره به طرح مشترک اسرائیل و آمریکا برای مقابله با ایران:

توقف غنی‌سازی اورانیوم ایران امکان پذیر نیست/ فعالیت هسته‌ای صلح آمیز حق همه کشورها است

نوش آبادی عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد طرح مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده برای مقابله با ایران صرفا برای فریب افکار عمومی و پنهان کردن چهره آسیب دیده خودش است.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی در واکنش به طرح مشترک رژیم صهیونیستی و ایالات متحده برای مقابله با ایران در حوزه هسته ای، گفت: اسرائیلی ها تلاش های زیادی انجام دادند تا مانع توسعه برنامه های هسته ای کشورمان شوند اما موفق به تحقق اهدافشان نشدند.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عنوان مثال رژیم صهیونیستی اقدامات مداخله جویانه زیادی انجام داد تا برجام منعقد نشود اما با همراهی غربی ها مواجه نشد لذا اکنون مجددا درصدد اجرای دسیسه هایی برای توقف غنی سازی اورانیوم توسط ایران اسلامی است.

وی در رابطه به اتهام زنی اسرائیلی ها با کشورمان مبنی بر ساخت سلاح هسته ای و لزوم مقابله مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف ساخت چنین سلاح هایی، ادامه داد: امروزه همه افکار عمومی دنیا می دانند که ایران هیچگاه درصدد دستیابی به سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود؛ نظارت های پادمانی آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز تایید کننده فعالیت صلح آمیز کشورمان است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به بخش دیگری از اهداف تعیین شده اسرائیلی ها در طرح مشترک با کاخ سفید مبنی بر جلوگیری از تجاوزگری منطقه‌ای ایران، افزود: رژیم صهیونیستی ضربه سختی از محور مقاومت دریافت کرده و تضعیف شده از این رو چنین مسائلی را برای فریب افکار عمومی مطرح می کند تا چهره آسیب دیده خودش را پنهان کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اسرائیلی ها به خوبی می دانند قدرت مقابله با ایران را ندارند از این رو بیان چنین طرح هایی صرفا برای جلب نظر بیشتر مقامات آمریکایی و حمایت سرمایه داران این کشور است تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

نظر شما