شناسهٔ خبر: 172955 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو کمیسیون امنیت ملی:

رفتار آمریکا موجب به بن بست رسیدن مذاکرات برجام شد

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وشورای اسلامی تاکید کرد:مابه هیچ وجه مذاکرات را ترک نکردیم بلکه رفتار های آمریکا باعث به بن بست رسیدن مذاکرات شد و آشکارا ترک برجام کرد.

به گزارش «نماینده» شهریار حیدری با تاکید بر لذوم اصلاح رویکرد غربی ها در قبال ایران خاطر نشان کرد:اگر قرار باشد ما محدودیت های برجامی را بپذیریم اما از هیچ کدام از مزایای برجام بهره نبریم منطقی نیست که یکجانبه تعهدات را اجرا کنیم.

وی افزود:تحریم های آمریکا و خروج از برجام شرایط را تغییر داده و برجام در وضعیت فعلی قرار گرفت لذا باید برای ادامه این وضعیت رویکرد غربی ها تغییر کند،منطق جمهوری اسلامی مذاکره برای رفع محدودیت ها و برداشتن تحریم ها است و  مذاکره برای مذاکره و تداوم این وضع موجود را دیگر نمی پذیرد.

نماینده مردم قصرشیرین،گیلان غرب و سرپل ذهاب تصریح کرد:اگر قرار باشد عملکرد هسته ای کشورمان شفاف باشد و نظارت های آژانس فراتر از پادمان دنبال شود طرف های خارجی نیز باید تعهدات خود را بر اساس برجام عمل کنند و منطقی که رئیس جمهور مطرح کرد منطق درستی است که ما مذاکره را برای حل مشکلات مردم می پذیریم.

حیدری خاطر نشان کرد: اگر واقعاً غربی‌ها می‌خواهند مشکلات حل شود در عمل باید تحریم‌ها با محوریت آمریکا را لغو کنند و نشان دهند که قصد بازگشت به برجام را دارند.

نظر شما