شناسهٔ خبر: 172921 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

با رأی نمایندگان صورت گرفت؛

موافقت مجلس با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی برای تصدی پست ریاست بنیاد شهید

قاضی زاده هاشمی نمایندگان با تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد و کلات برای تصدی پست معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.

به گزارش «نماینده» نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با ۲۱۸ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه، با تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مشهد و کلات و تصدی پست معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.

متن استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

فرصت خدمت به خانواده بزرگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم آورده است، اینجانب سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف مشهد مقدس و کلات نادری که افتخار ۴ دوره نمایندگی آن عزیزان را داشته ام تقاضای استعفا از سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطابق مواد ۹۰ و ۹۱ آئین نامه داخلی را دارم. امید دارم نمایندگان محترم که همگی از خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستند با پذیرش استعفای اینجانب فرصت نوکری به شهدا و بازماندگان شهادت را برایم فراهم آورند.

با احترام

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی

نظر شما