شناسهٔ خبر: 172879 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حیدری:

شورای حکام تحت تأثیر لابی‌های صهیونیستی-غربی-عربی از واقعیت منحرف نشود

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس معتقد است شورای حکام باید رفتاری در چارچوب قوانین بین‌الملل داشته باشد و تحت تأثیر لابی‌های گوناگون از واقعیت‌ها منحرف نشود.

به گزارش «نماینده» شهریار حیدری با اشاره به نشست شورای حکام که قرار است روز دوشنبه برگزار شود، گفت: جمهوری اسلامی همواره ثابت کرده که به دنبال صلح، ثبات و دفاع از حقوق بشر است و اگر شورای حکام نیز چنین مدعایی دارد نباید اجازه دهد نشست روز دوشنبه تبدیل به یک نشست سیاسی علیه ایران شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: اگر شورای حکام تحت لابی های صهیونیستی، غربی و عربی باشد و از واقعیت ها منحرف شود قطعا علیه کشور ما موضع گیری هایی خواهد کرد.

وی افزود: به هر حال در بحث اثبات حقانیت جمهوری اسلامی ایران، مراجع دیگری نیز در عرصه بین المللی وجود دارد که ما از آن طریق پیگیری خواهیم کرد که رفتار شورا در چارچوب قوانین و مقررات باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه وجدان جامعه بشری بیدار بوده و خود بهترین قاضی است، خاطرنشان کرد: عملکرد جمهوری اسلامی ایران برای دنیا اثبات شده و ما همواره رفتاری قاعده مند و در چارچوب قوانین داشته ایم و البته آژانس هم همواره تحت فشار قرار گرفته و تحت تأثیر بوده است که امیدواریم موضوعات ایران را در هر زمینه ای در نشست پیش رو، تحت الشعاع قرار ندهند.

نظر شما