شناسهٔ خبر: 172863 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

جمهوری اسلامی شرارت قدرت های بزرگ را بر نمی تابد

 عباس‌ زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دوران بزن دررو دیگر تمام شده جمهوری اسلامی شرارت قدرت های بزرگ را در قالب انجام فعالیت های تروریستی بر نمی تابد.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به تحرکات اخیر برخی از گروه تروریستی در مرزهای غربی کشور گفت: با توجه به این که جمهوری اسلامی لنگرگاه امنیت در منطقه است و طبیعتاً همکاری با ایران موجب فراهم آمدن امنیت کشور های همسایه می شود.    

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: دوران بزن دررو تمام شده و جمهوری اسلامی ایران عملاً این موضوع را اثبات کرده است؛ به گونه ای که در مقابل شرارت قدرت‌های بزرگ و حملات تروریستی منفعل نبوده است.

وی افزود: ابرقدرت‌ها در قبال فعالیت‌های تروریستی، ضرب شست جمهوری اسلامی ایران را دیدند و با برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی روبرو شدند؛ که یکی از نمونه‌ها آن دستگیری تروریست معروف در آسمان ایران است.

عباس زاده مشکینی عنوان کرد: تروریست‌ها بدانند که قطعاً به سزای جنایاتشان می‌رسند اما کشورهایی که خاک آن ها خواسته یا ناخواسته گروهک‌های ضد انقلاب می‌شوند بر اساس حقوق بین الملل مسئولیت مدنی و حقوقی برای برخورد با این موضوع دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: عراق جزء دوستان ایران است و جمهوری اسلامی برای تامین امنیت این کشور سنگ تمام گذاشته وهمه دنیا این موضوع را می‌دانند چه بسا شیطنت‌ها و حرکاتی از سوی گروهک‌های ضد انقلاب در نواحی مرزی مشترک بین دو کشور رخ دهد.

وی تصریح کرد: ملت ایران، عراق و دولت‌ها حساسیت لازم را برای برخورد با گروهک‌های تروریستی دارند لذا با هرگونه اقدامی که ضد امنیت ملی باشد با برخورد قاطع روبرو خواهد شد.

نظر شما