شناسهٔ خبر: 172853 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

پاسخ نادری به اظهارات نماینده خودخوانده مردم یمن

نادری رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس در پاسخ به ادعاهای نماینده خودخوانده مردم یمن در نخستین نشست جهانی پارلمانی سران درباره مقابله با تروریسم، گفت: پارلمان جمهوری اسلامی ایران ادعاهای ضد ایرانی را که توسط نماینده خودخوانده مردم یمن مطرح شده را رد می‌کند.

به گزارش «نماینده» احمد نادری رئیس اتحادیه بین‌المجالس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به ادعاهای نماینده خود خوانده مردم یمن در نخستین نشست جهانی پارلمانی سران در باره مقابله با تروریسم، گفت: پارلمان جمهوری اسلامی ایران، ادعاهای ضد ایرانی را که توسط نماینده خود خوانده مردم یمن مطرح شد را رد می‌کند، چنین اظهاراتی بی ارزش و واهی است.

وی افزود: دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر هرگز از سوی جمهوری اسلامی ایران دنبال نمی‌شود و ما امیدواریم کشورهای جنگ طلب به اشتباه راهبردی خود در تجاوز به یمن پی‌برده و به جنگ و محاصره ۶ ساله این کشور پایان داده و راه‌حل مسالمت آمیز در پیش گیرند.

نادری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تلاش جامعه جهانی در جهت حمایت از یمن و قطع حمایت از متجاوز استقبال می‌کند و در جهت حل مشکل همچنان راه‌حل ۴ ماده‌ای خود را نافذ می‌داند.

نظر شما