شناسهٔ خبر: 172833 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تقی‌پور:

بالاترین نرخ میلگرد در بازار باید کمتر از ۱۰ هزار تومان باشد

تقی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست، گفت: براساس برآوردهای انجام گرفته، قیمت میلگرد در بالاترین نرخ باید کمتر از ۱۰هزار تومان باشد.

به گزارش «نماینده» رضا تقی پورانوری درباره طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد، گفت: این طرح در کمیسیون صنایع و معادن مجلس یازدهم تدوین و تصویب شد و اکنون در نوبت بررسی در صحن علنی مجلس قرار دارد، محور اصلی این طرح عرضه تمامی محصولات زنجیره فولاد در بورس است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال گذشته نابسامانی‌های موجود در حوزه فولاد بسیار بود و این امر موجب تضییع حقوق مصرف‌کنندگان و خریداران نهایی شد.

قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: با توجه به اینکه تولیدکنندگان از حامل‌های انرژی ارزان قیمت مانند برق و آب ریالی استفاده می‌کنند، قیمت کنونی فولاد به هیچ وجه قابل قبول نیست و براساس برآوردهای انجام گرفته، قیمت میلگرد در بالاترین نرخ باید زیر ۱۰ هزار تومان باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: پیش بینی می شود در صورتی که طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد بدون تغییر  تصویب نهایی شود، قیمت محصولات فولادی منطقی می‌شود.

نظر شما