شناسهٔ خبر: 172816 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی:

تولید سلاح‌های جدید دفاعی می‌تواند سبب ارز آوری برای کشورمان شود

مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: افزایش توانمندی نظامی و تولید سلاح های جدید دفاعی می تواند سبب ارز آوری برای کشورمان شود.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی در خصوص اهمیت افزایش توانمندی نظامی ایران اسلامی و تولید سلاح های جدید دفاعی، گفت: تسلیحات نظامی متعارف ایرانی امروزه به کشورهای متعددی صادرات می شود که بیانگر سطح کیفیت بالای تولیدات است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجموعه نیروهای مسلح کشورمان طی چهار دهه گذشته توانسته اند با خودکفایی در عرصه دفاعی امنیت مرزهایمان را حفظ کنند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که دستاوردهای عرصه نظامی روز به روز پیشرفت داشته است تا جایی که کارشناسان نظامی و رسانه های خارجی از نقطه زن بودن موشک های ایران شگفت زده هستند.

وی ادامه داد: بدون شک اقتصاد عرصه دفاعی، امری قابل تامل و مهم است لذا افزایش توانمندی نظامی ایران اسلامی و تولید سلاح های جدید دفاعی می تواند سبب ارز آوری برای کشورمان شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین می توان به سامانه باور ۳۷۳ به عنوان شاهکار صنعت دفاعی اشاره کرد که نیازمندی های داخلی را برطرف کرده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تولیدات بومی کشورمان و امنیت به وجود آمده سبب تاثیرگذاری در معادلات منطقه ای نیز شده است که امری قابل تامل است.

نظر شما