شناسهٔ خبر: 172805 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو هیات رئیسه مجلس:

‏باز آفرینی سرمایه اجتماعی عزم انقلابی می خواهد

کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باز آفرینی سرمایه اجتماعی نیازمند مجاهدت انقلابی در حل چالش های کشور است.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجائی عنوان کرد: آسیب دیدگی سرمایه اجتماعی در کشور ناشی از انفعال مدیریت اجرایی در سال‌های اخیر است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مولفه های سترگ پیشرفت کشور در ابعاد مختلف یادآورشد: زمینه های ارتقای سطح بالندگی کشور در ابعاد گوناگون فراهم است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر عزم انقلابی ترکیب جدید قوه مجریه گفت: ایمان و تعهد مدیران انقلابی ضامن توسعه و پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به رویکرد حل المسائلی دولت سیزدهم در رفع چالش های بنیادی کشور افزود: دولت سیزدهم در کنار مجلس انقلابی با شعار ما می توانیم فرآیند اصلاحی را در عرصه حکمرانی آغاز کرد.

کریمی فیروزجایی گفت: اعتماد عمومی به توانمندی مدیران کشور در چاره اندیشی مسائل کلیدی نیازمند تقویت است.

وی اهمیت حفظ و تقویت انسجام ملی را خاطر نشان کرد و افزود: در سایه وحدت و انسجام عمومی روند تولید قدرت ملی افزایش می یابد. مشارکت نخبگان بویژه جوانان خلاق و مبتکر کشور در صحنه تصمیم سازی‌های راهبردی ضرورت دارد.

این نماینده مجلس یازدهم مهمترین مشکلات کشور را در حوزه های فرهنگی و اقتصادی دانست و افزود: راهکارهای برون رفت از این چالش ها تقویت خودباوری و خوداتکایی به منابع قدرت ملی توام با جهد و کوشش فراوان است.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه خانه ملت در رفع مشکلات کنونی گفت: مجلس شورای اسلامی طراحی سازوکار نوین برای تصویب قوانین راهگشا و عملیاتی را اجرایی کرده است. کشور در شرایط جدید به مدیران جوان، باانگیزه و توانمند در حوزه های اجرایی نیاز دارد.

نظر شما