شناسهٔ خبر: 172764 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حل کوتاه‌مدت قطعی آب و برق در سیستان و بلوچستان؛ مقدمه حل بلند مدت مشکل

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس گفت: رفع مشکل قطعی آب و برق سیستان و بلوچستان در کوتاه مدت می‌تواند فرصتی را برای انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل در میان مدت و بلند مدت فراهم آورد.

به گزارش «نماینده» حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای محرابیان وزیر نیرو در سفر هیات دولت به استان سیستان و بلوچستان قول داد که مشکل آب و برق سیستان و بلوچستان تا چند هفته آینده مرتفع کند.

وی افزود: البته این اقدام برای کوتاه مدت مؤثر خواهد بود و برای سال آینده و سال‌های بعد باید اقدامات زیربنایی انجام شود ولی رفع مشکل در کوتاه مدت می‌تواند فرصتی را برای انجام اقدامات لازم برای رفع مشکل در میان مدت و بلند مدت فراهم آورد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه ماه شهریور شروع شده اما قطعی آب و برق در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد و به طور میانگین در بعضی روزها ما قطعی یکی دو ساعته برق را همچنان داریم و قطعی آب هم همچنان پابرجاست و پیامک‌های مردمی در این باره را بنده دریافت می‌کنم.

شهریاری با اشاره به روند واکسیناسیون در رابطه با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا قول داده که تا پایان شهریور ماه ۴۰ میلیون دز واکسن وارد کند و قول‌ها و وعده‌های خوبی در این باره می‌دهد و در این باره بسیار محکم و بدون هیچ شک و تردید صحبت می‌کند.

وی افزود: طبق آمارهای اعلام شده روزانه یک میلیون و ۲۷۰ هزار دز واکسن کرونا تزریق می‌شود که اعلام کرده‌اند تلاش دارند آن را به روزی ۲ میلیون دز برسانند.

رئیس کمیسیون بهداشت در پایان گفت: ما پس از امید به خدا امیدواریم که آقایان بتوانند به قول‌های خود در بحث واکسیناسیون کرونا در کشور عمل کنند و ما یک آرامش نسبی را در جامعه داشته باشیم.

نظر شما