شناسهٔ خبر: 172755 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

سروری:

اولویت مدیریت شهری ششم شفاف‌سازی و پیشگیری از وقوع فساد است

سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اولویت مدیریت شهری ششم در مبارزه با فساد، پیشگیری از وقوع فساد و تخلف است اما در صورت وقوع این اتفاق در هر سطحی، به صورت جدی با آن برخورد خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری درباره مبارزه با فساد در شهرداری تهران اظهار داشت: مهم‌ترین بخش مبارزه با فساد بحث نرم افزاری است و ما باید شبکه موضوعات را هوشمندسازی کنیم و ارتباطات برقرار شود.

وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی عنوان کرد: باید با شفاف سازی در همه امور شهرداری تهران به شکلی عمل کنیم که فسادی صورت نگیرد که بخواهیم با آن برخورد کنیم.

نایب رئیس شورای شهر با بیان اینکه یکی از مشخصه‌های علیرضا زاکانی شهردار تهران مبارزه با فساد است، تاکید کرد: اولویت مدیریت شهری ششم در مبارزه با فساد، پیشگیری از وقوع فساد و تخلف است اما در صورت وقوع این اتفاق به صورت جدی با آن برخورد خواهیم کرد.

سروری با اشاره بر لزوم کاهش فاصله شمال و جنوب پایتخت ابراز داشت: در حال حاضر اولویت ما در مناطق جنوبی خدمات شهری است و محلات جنوبی شهر از این موضوع رنج می‌برند و باید برای کاهش این فاصله و این شاخص تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه در دوره‌های پیشین نیز برای این امر اقدامات خوبی انجام شده است، بیان کرد: اما هنوز هم این فاصله منطقی نیست و باید نسبت به کاهش آن اقدام کنیم.

نایب رئیس شورای شهر با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی جامع برای کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌های جدی ما در نظر گرفتن راهکارهای مؤثر برای این موضوع خواهد بود که از شهردار تهران آن را خواستار خواهیم شد.

نظر شما