شناسهٔ خبر: 172648 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فاجعه زیست محیطی در حریم شهر تهران / پروپاگاندای شورای پنجمی‌ها در مورد نیروی انسانی در شهرداری

اقراریان عضو شورای شهر تهران ضمن هشدار در مورد فاجعه زیست محیطی در حریم شهر تهران گفت: ساخت ویلاهای لاکچری سبب بروز این مشکلات در حریم تهران شده است.

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری نسبت به ساخت ویلاهای لاکچری در حریم شهر تهران و فاجعه‌های زیست محیطی در این محدوده‌ها اظهار داشت: اخیرا شاهد تخلفات گسترده در حوزه حریم تهران در منطقه یک و ۱۳ بوده‌ایم و ما بازدید هوایی جهت بررسی این موضوع داشتیم و باید از این زاویه تهران را مشاهده کرد تا متوجه شد چه بلایی سر فضای سبز و محیط زیست تهران افتاده است.

وی گفت:‌ساخت ویلاهای لاکچری فاجعه زیست محیطی در حریم تهران ایجاد کرده که امیدواریم در دولت جدید به این مسأله توجه شود و مشخص شود که این تخلفات چه بلایی بر سر تهران آورده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد:‌برخی از افراد حتی اجازه نمی‌دهند شهرداری برای بازرسی شرایط این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند و انتظار داریم شهردار منتخب تهران به عنوان یک چهره ضدفساد که هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد ندارد به تخلفات ۴ سال گذشته بپردازد.

اقراریان در مورد استخدام‌های شهرداری گفت:در حال حاضر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انبوهی از افرادی مواجه هستم که اقدامات پیمانی انجام می‌دهم و در انتظار قرارداد بستن با شهرداری هستند ولی باید توجه داشت استخدام این حجم قابل توجه با توجه به هزینه‌های نگهداشت شهر امکانپذیر نیست.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری قبلی تعداد کاهش نیروی انسانی را با پروپاگاندای رسانه‌ای مطرح کرد گفت: ما با شرایطی مواجهیم که انبوهی از قراردادهای حجمی در شهرداری وجود دارد.

نظر شما