شناسهٔ خبر: 172619 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

کوثری:

باید با پرهیز از حواشی به دنبال خدمت به مردم باشیم

کوثری/2 نماینده مردم تهران در مجلس گفت: امروز در شرایط خاصی قرار داریم و باید با پرهیز از حواشی و حفظ وحدت خدمت به مردم را در دستورکار قرار دهیم.

به گزارش «نماینده» اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت گفت: ‌همان طور که رهبری فرمودند ۴ سال در ظاهر ۴ سال است اما در اصل فرصت کمی است و باید دولتمردان ما تمام تلاش خود را صرف خدمت به مردم کنند.

وی افزود: در این ۴ سال باید به‌گونه‌ای اقدام شود تا مردم ثمره کارهای انجام شده را لمس کنند و این موضوع برای مردم ملموس باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که دیگر زمانی برای پرداختن به حواشی نیست و باید با پرهیز از پرداختن به هر گونه حاشیه و حفظ وحدت تمام توان خود را صرف خدمت به مردم کنیم.

کوثری خاطرنشان کرد: در ارتباط با بحث مذاکره نیز باید بگویم که ما با غرب و در رأس آن آمریکا مذاکره کردیم، اما آنها بودند که به مذاکره پشت پا زدند و به آنچه که گفته بودند و امضاء کرده بودند پایبند نبودند.

وی افزود: ما مذاکره را برای مذاکره نمی‌خواهیم بلکه مذاکره باید هدف و نتیجه داشته باشد و نتیجه آن برای هر دو طرف باشد و نه اینکه تنها یک طرف یعنی آمریکا بخواهد از آن بهره ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مذکره‌ای مورد تایید است که حق دو طرف در آن لحاظ شده باشد و اگر هم بنا بر انجام مذاکره‌ای باشد ما زمان و مکان و موضوع آن را مشخص خواهیم کرد.

نظر شما